top of page
dutchawakener3

Connie ‘Vanessa’ Witteman spreekt zich uit over vaccinatieschade: ‘Héél véél mensen om mij heen plotseling overleden’


Steeds meer mensen durven zich openlijk uit te spreken over vaccinatieschade, ook bekende Nederlanders.


ON!-verslaggever Arlette Adriani ging langs bij Iris de Boer, die ernstige klachten kreeg na het nemen van het Pfizer-vaccin. Ze heeft zwart op wit staan dat het coronavaccin de oorzaak was van deze klachten.


De Boer richtte een Facebookgroep op om lotgenoten bij elkaar te brengen. Binnen een maand hadden zich meer dan 1000 mensen gemeld met soortgelijke klachten. Berichten worden echter voortdurend verwijderd omdat ze tot ‘medische schade’ zouden kunnen leiden.


Géén wappie

“Bedenk je heel, heel, heel goed: als het misgaat, als jij degene bent waarbij het verkeerd valt, dan sta je er helemaal alleen voor,” waarschuwde Iris.


Zangeres Connie ‘Vanessa’ Witteman was zo onder de indruk van het item dat ze het met haar 524.000 Instagram-volgers deelde.


“Ik ben zeker géén wappie, maar wel een gezond denkend mens, dus dit zet mij wel serieus aan het denken,” schrijft Witteman, die lange tijd door het leven ging als Connie Breukhoven.

Nog nooit zóvéél

“Ik heb de laatste 3 jaar nog nooit zóvéél mensen om mij heen gehoord over chronische vermoeidheid, kort lontje, psychische problemen, lusteloos, futloos, ontstoken hartzakjes, epilepsie, ontstoken ruggenmerg, kanker, herseninfarcten, verlammingen vanaf de middel en ga zo maar door,” voegt de influencer toe.


“En ook héél véél mensen om mij heen waaronder ook gezonde sporters die op jonge leeftijd zomaar plotseling zijn overleden.”

1 weergave0 opmerkingen

Comments


bottom of page